fredag 25 januari 2013

The Devil finds work for idle hands to do

Nå, så illa är det nu kanske inte - jag har inte hittat på alltför mycket dåligheter det senaste året. Tagit ett par examina, flyttat till en finfin lägenhet och skaffat två ljuvliga kattungar. Livet i stort (och smått) är faktiskt riktigt bra. Ibland till och med helt fantastiskt.

Något jag inte gjort, är dock att virka. Ibland finns det inte tid, ibland finns det inte ork. Ibland är det en ohelig kombination. Efter att ha hållit på med en beställning i över ett år, kom jag så äntligen till skott och änglarna har nått sin destination i norr!













3 kommentarer:

  1. fröken Rimme skapar fantastiska ting - nästan ur ingenting <3

    SvaraRadera
  2. Har fröken Rimme slutat lägga upp alster i bloggen? Trist isåfall, du gör och skriver fina saker.

    SvaraRadera
  3. Oj så längesen jag va här .. mycket nya saker .... vilka fina änglar och vilka vingar dom fått .. superfina ... såna skulle jag vilja prova att virka !
    Ha det bäst .....

    SvaraRadera