söndag 16 maj 2010

Award!

 The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world".

Ojojoj. Jag fick en award för ganska så länge sedan. Jag blev jätteglad, men så i villervallan glömde jag att tacka för den, skriva om den och skicka den vidare. Fy mig!

Så tack så jättemycket, Emilia, för att du tänkte på mig! Villkoren för just den här awarden är:

1. Put the logo on your blog or within your post.

2. Pass the award to 12 bloggers.

3. Link your nominees within your post.

4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.

5. Share the love and link to the person from whom you recieved this reward. 


Jag vill ju mer än gärna sprida glädjen vidare, men kan inte riktigt välja bland alla fina bloggar, så jag är lite tråkig och skickar den helt enkelt vidare till alla i min blogglista nere till vänster. Ta för er och ta åt er! Och om du inte finns på min lista - ge dig tillkänna, så att jag hittar till just din blogg.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul att du hittat till mig. På så vis hittade jag till dig. Du har en fin blogg och jag ser fram emot nya virkade alster.
    /Ha en skön helg!

    SvaraRadera